Novi Sad
10.05.2012.
16:13 > 08:21
Presuda novosadskom antifašisti Zoranu Petakovu, koji je zbog vređanja episkopa bačkog Irineja (Mirka Bulovića) pravosnažno osuđen da plati 100.000 dinara, preinačena je na 100 dana zatvora, saznaje Radio 021.
  • Titel

    17.05.2012 20:23
    Sram vas bilo pravoslavci
    Komentari su vam veoma neumesni, Da se ovakav nacim vredjanja crkve i crkvenih vernika desio u nekoj katolickoj drzavi, mislim da bi sigurno taj nikogovic Petakov dobio i zatvor i novcanu kaznu. Ovako treba da vas je sramota, sve vas pravoslavne vere kako pljujete na sami sebe i na vasu veru, podrzavajuci jednog najobicnijeg nevernika zadojenog raznim partijskim otrovom LSV. Sta ocekujete od drzava u okruzenju pa i sire od celog sveta , da podrzava Srbiju koja je vecinski pravoslavna i koja se tako i ustavom izjasnjava? Treba u zatvor ,treba i da plati kaznu, treba javno da se izvini za uvredu! Sta ocekivati sutra od brata mu rodjenog koji je direktor u os u Titelu? Iver ne pada daleko od klade!
  • 15.05.2012 16:07
    Sramota
    Ovo svešteno lice da je to za šta sebe predstavlja, ne bi tužilo već bi oprostilo kao što je Isus oprostio grešnicima svojim :) Očigledno da je zaboravio šta mu piše u Bibliji, dok je prelistavao najnoviji katalog nekog giganta u Svetu automobila ili merkao koji telefon se sprema da bude izbačen na tržište, pa da ga bezecuje. Uz sve to NAŠA država je rešila da im iz Budžeta (Naših para, verovatno je velik broj nas druge vere ili su Ateisti) uplaćuje penziono osiguranje.

    NAZDRAVLJE VAM BILO !!!
  • Vojvodina-2

    15.05.2012 08:00
    A ti isti popovi mogu da pozivaju na rat, mogu da tvrde da ce neko ici u pakao (zar to nije KLEVETA?? i uvreda!) ako nije uclanjen u njihov "klub" i da ne odgovaraju za to!!
    E toga nicega ne bi bilo u Vojvodini Republici, sa gradjansmkim zakonima, a ne crkvenim.
  • Podrzite svoje svestenstvo!

    14.05.2012 18:25
    Zatvorska kazna za ohridskog sveštenika SPC

    http://www.e-novine.com/region/region-makedonija/64454-Zatvorska-kazna-ohridskog-svetenika-SPC.html


    Covek je ocigledno nevin. :)
  • Sado-bog-te- mazo

    14.05.2012 18:22
    "Pravi antifašisti znaju da je u II svetskom ratu najviše pravoslavnih hrišćana stradalo, preko 20 miliona. Prema tome, rat protiv Hrista i njegove Crkve se nastavlja nesmanjenom žestinom perfidno i sofisticirano kao u "prosvećenom" XXI veku. Vladiko, vernici su na tvojoj strani."

    Da pretpostavimo Cica draza i Nikolaj Velimirovic su bili pravoslavni antifasisti koji su se divili Hitleru i saradivali sa njim pa i ubijali Srbe?

    Ti si vernik jer nisi nista drugo.
  • Tenor

    13.05.2012 09:21
    FUJ
    Gadi mi se sve vise, ocu nezavinu Vojvodinu!
    Gradjansku drzavu.
    Pa kad pogledam onu emisiju tzv ,,ja imam talenat,, a ono u pozadini na ekranu crkvetina ogromna i to samo za jedan narod.FUJ
    Pazi da necu mozda da dodjem da ti pevam tu ispred crkvetine.
  • 12.05.2012 08:58
    @Тинејџер
    Брате мили, ако се теби учи о вери "нашој", иди у сцркву "нашу" па тамо учи. Откуд, бре, вера у државним школама? Држава је "верно" неоријентисана, бар би тако требала да буде. Јер ако није, они што нису од "праве" вере (правог славља), а пре свега они што нису ни од једне имају разлога државом незадовољни бити, па се против ње, недајбоже, и побунити. То што се покојни Ђинђић додворавао СПЦ-у увођењем "верске наставе" (тако се то заправо назива) једна је ствар. А то како му се СПЦ говором Амфилохија "захвалила" након убиства, показује карактер челника СПЦ.
    А што се Ратка тиче, подршка народа из Српске можда теби нешто значи у позитивном смислу, али је небитна за рационалну оцену његовог лика и дела.
  • 11.05.2012 12:55
    Pravoslavlje
    Sramno je koliko danas imamo napada na Pravoslavlje i na sve što je sveto i svetlo u ljudskoj prirodi. Pravi antifašisti znaju da je u II svetskom ratu najviše pravoslavnih hrišćana stradalo, preko 20 miliona. Prema tome, rat protiv Hrista i njegove Crkve se nastavlja nesmanjenom žestinom perfidno i sofisticirano kao u "prosvećenom" XXI veku. Vladiko, vernici su na tvojoj strani.
  • 100 evra

    11.05.2012 09:59
    Sta cemo sa popovima koji javno pozivaju na ubistva homosexualaca? Kad je ijedan pop lezao u zatvoru zbog silovanja stotina hiljada dece? Kad je pop isao u zatvor zbog kradje para? gde je tu pravda za narod VI koji branite te bradate mutljage. Sve crkve srusiti, popove raspustiti i napraviti zdravu sredinu za zivot.
  • Rozenthal

    11.05.2012 09:53
    Dobro je
    Taj Petakov bi bio odavno u zatvoru bilo gde na civilizovanom Zapadu.
    Huligan je svuda huligan!
    Kriminalac je svuda kriminalac!
  • 11.05.2012 09:26
    Ne znam šta je tu strašno
    Meni je strašno kad roditeljima oduzmu decu zbog nekakvih privatnih fotografija ili administrativnih propusta. Ovde je nekima oduzet i mozak po rođenju. Ako su dokoni mogli bi da vide kakvi sve zakoni postoje u drugim državama. Recimo u New Jersy-ju ćete platit kaznu od 300$ ako policajsu na pitanje „Da li znate zašto sam vas zaustavio?“ odgovorite sa „Ako vi ne znate, ja Vam neću reći!“. Možda bi pametnjakovićima najteže palo kad bi kao u u Izraelu bilo zabranjeno čačkati nos nedlejom.
  • 11.05.2012 09:19
    aaaaaa
    Popovi LOPOVI!!!
  • 11.05.2012 08:20
    Miroslav Bošnjak
    To je naše reformisano sudstvo. I njega je navodno uvredio??? Pa on treba da sudi "u ime naroda", a ne sebe. Neka podigne novu tužbu ako ima osnova. Ovog sudiju treba odmah oterati iz sudstva.
  • snezana

    11.05.2012 07:54
    istina
    Istina je da se crvka bunila i zahtevala da se zabrane zmajeve decije igre ispred njihovih prostorija zato sto glavnom smeta buka i graja dece,spomenik cika jove zmaja,da se zabrani performans jedne italijanske grupe glumaca i to sa obrazlozenjem da su to satanisti,istina je da popovi dobijaju penziju od drzave,sto je van pameti i to mi nije nikako jasno,a ja imam 53 godine zivota,i pored toga sto imam dobar posao i porodicu nisam uspela da kupim sebi jedan dobar auto,uvek imam neke krseve,toliki mi je guber,a ove popadinice voze haos automobile,a da evo jos nesto u ulici maksima gorkgo jedan pop je kupio sebi stan,kvadrat je oko 1200 eur-a u tom kvartu,tako da vi vidite gospodo moja pa idite u crkvu i dajte poslednju crkvavicu,on vozi ekstra auto,ima zenu,seksa dovoljno,i dvoje dece,roditeljske ljubavi dovoljno,i sta dalje reci,zivi tri zivota,a od mene trazi da mu punim dzepove i da se zrtvujem i odricem...crkva se opasno mesa u drzavu to nije dobro,nadam se da necemo postati njihovo vlasnistvo,a kako je krenulo kanda ce to i biti,samo gledajte...
  • @Tinedjdžer

    11.05.2012 07:46
    Dete, dođi sebi, dok još imaš kome!
  • Boban Francetić Max

    11.05.2012 07:44
    Pravda za Zeku
    Puna podrška i pravda za Zorana Petakova od ANTFA Zagreb i BLACK BLOCK Sesvete.Istraj prijatelju u borbi protiv klerofašista i ostalih neprijatelja slobodnog svijeta.Red idea for free people.
  • Scotch Bonnet

    11.05.2012 07:32
    @Namrgodjeni
    "Žao mi samo što pametni ljudi u ovoj zemlji, bežeći od ovih hulja, beže u ateizam"

    Meni nije zao! 2000 godina lazi, obmana, mucenja, ratova, zle politike i zaglupljivanja mora jednom prestati.

    Unazadili su covecanstvo za najmanje 1000 godina i pobili u ime boga vise ljudi na ovom svetu nego bilo koja znana bolest ili epidemija.

    Ateizam je jedini spas covecanstvu.
  • 11.05.2012 07:26
    filantrop
    Imam pitanje za Irineja. Da li ce novac od odstete dati u humanitarne svrhe, npr bolesnoj deci? Zasto je SPC jedina crkva koja ni na jedan nacin ne pomaze siromasnima iako ima ogromne prihode? Da li je upoznata da ostale hriscanske crkve to rade, da je to delatnost koja se podrazumeva u njihovom radu???
  • Makrijan

    11.05.2012 07:05
    E, hvala Bogu...
    da jednom i Sud donese valjanu odluku. Mora se crvena banda nauciti da ne moze i ne sme da vredja svestenstvo i vladike SPC, pogotovo kada je Vladika Irinej u pitanju jer on je licnost za svako postovanje.
  • Tirion Lanister

    11.05.2012 07:02
    Strašno
    Okovani su zlatom, voze isključivo skupocene automobile ZAPADNE proizvodnje (nisam još ni jednog video u kragujevačkom Puntu), znaju bolje od svih nas šta je dobra klopa i dobro vino. Nama Carstvo Nebesko (neopipljiv proizvod-obećanje) a njima sva blaga ovog sveta. Pa jel vas tako Spasitelj učio ?
  • namrgodjenrodjen

    11.05.2012 06:58
    širok put a uska vrata
    Kakve veze pravoslavna crkva ima sa Isusom Hristom i Bogom?

    Idolopoklonička banda, puna sujeverja i oholosti, takva crkva već odavno nije Hristova.

    Žao mi samo što pametni ljudi u ovoj zemlji, bežeći od ovih hulja, beže u ateizam.
  • A PAHOMIJE

    11.05.2012 06:44
    koliko?
    A koliko dana je dobio Pahomije za bludnicenje nad maloletnicima, za to sto im je unistio mlade zivote i za to sto je uvredio tu istu SPC svojim postupcima? Ko ste vi bre nindze u mantijama? Boziji ljudi niste to je vec sigurno.
  • Maja

    11.05.2012 06:37
    Strašno!
    Šta će tek biti kad odrastu ove generacije kojima su uveli veronauku u školama. APOKALIPSA
  • ns

    11.05.2012 06:27
    kad će se više naći neko sa dobrim timom advokata da sednu i da sroče petsto tužbi protiv crkve, što zbog izbegavanja poreza, što zbog bahaćenja i ugrožavanja bezbednosti, što zbog govora mržnje i ratnog huškanja, zbog zauzeća i prisvajanja tuđih poseda, zemljišta i objekata koji za razliku od kad su komunisti uzimali neće nikada biti vraćeno, zbog pedofilije, zbog nepismenosti, zbog nadobudnosti, zbog mogućnosti da spreči krivično delo a ne čine (saučešće), zbog batina i prebijanja pod izgovorom skidanja sa droge... hajte da i mi normalni malo uživamo u vestima!!!
  • 11.05.2012 05:06
    Koliko OBESTECENJA treba da traze roditelji dece koja su seksualno napastvovana od strane

    podcinjenih radnika=POPOVA, "duhovnog vodje"
    Mirka Bulovica=Irineja!?
  • Neko iz mase

    11.05.2012 00:36
    Mafiosi in nero
    niste vi crkveni misevi vi ste crkveni pacovi koji glodju kosti naroda svog!
  • gradjanin

    11.05.2012 00:26
    ni po babu ni po stricevima
    Ja realno nemam nista protiv pravosnaznih sudskih presuda i smatram da se moraju postovati, ali ovde je vidan upliv ublendovane politike i crkve u taze reformisano pravosudje. Ukoliko ce da se na Petakovu lome koplja zbog izrecenog, treba da nas je sve zajedno sramota. Zasto? Zato sto Amfilohiju nije sudjeno zbog gotovo otvorenog poyiva na linc ucesnika Pride/a? A primera je jos mnogo, ovaj nam je svima *verujem* svez u secanju.

    Zakon i sud moraju biti isti za sve. Do tada, cela situacija se moze nazvati samo zabranom slobode govora. A ovakvo jednostrano i dugorocno ogranicavanje slobode govora zaista koketira sa fasizmom.

    .
  • Noori

    11.05.2012 00:07
    ...??
    Strasno.... ne znam sta bih rekao,a da vec niko ne zna...
    Za nekog ko se bavi bozanskim pozivom izuzetno je pravno obdaren i drzi do svoje licnost.Nigde ja u njegovom delu nista bozije,verski,crkveno nisam video. Za jednog coveka koji bi trebao da buce uzor i verski vodja nigde nije pokazio ni jedan deo onoga sto su i bibliji zove oprostaj,na koji ce sutra ljude pozivati. Ali je zato vrlo spreman da ukine ozvucenje koncerta Djordjeta Balasevica, da zabrani Zmajeve decje igre, DECI, i pri tom da ima moc da nekom zabrani, pa makar ko to bio, da oda pocast ljudima koji su od istog fasizma baceni pod led. Naravno za to ne postoji pravni lek jer se covek bavi religijom i u njegovom slucaju moral je iznad zakona i za ono zbog cega bi trebao pravno da odgovra on ne odgovara. ispod mantija ljudima im vire uniformisane pantalone, ima svoje obezbedjenje i vrlo jasno iz svega toga stoji jasna pokua. Da je bavljenje crkvom biznis a on tu gazda lokala! Verujem u Boga ali u crkvu NE VERUJEM! Toliko blesav nisam! Za druga anonimusa tinejdzera. Sto bi Umbero rekao fasizam moze da se javi u mnogim oblicima. Nemojte da vas zavara njegovo naizgled ovcije odelo...
    Te popove sam gledao u super kolima, kako nose solidne mobilne telefone a dace im nose air max patike i milion puta se zapitao kako jedan covek koji se bavi takvim poslom u kojem ne postoji novac jer mu ne treba i Bog ga na neki nacin zabranjuje ima toliko para...?
    Zeka je uvredio tog finog gospodina, ne rekavsi nista lose za veru, nego za njega licno! Tako da sto se toga tice jasno podzavam njegove reci o takvim "crkvenjacim". Zato ta ista crkva i jeste tu gde jeste, zbog takvih ljudi koji se bave verom....
    U najmanju ruku zalosno i samo jos jedna slika o dovoljno ne razvijenoj svesti ljudi ovde da na neke stvari odreaguju i da ne dozvole da se neke stvari kao sto je vera (onima kojima je bitna) ne uprlja ljudima kao sto je on!!!
  • Antipop

    10.05.2012 22:46
    ns+
    Skromano neko svesteno lice - tuzi coveka za milion dinara (prvobitna suma).
    Skromno i u duhu Hriscanstva, nema sta. Za primer ostatku stada, da ne budem vulgaran i kazem "ovcama" kako oni imaju obicaj da nazivaju ljude oko sebe.
  • 10.05.2012 22:42
    Antifasizam je postalo omiljeno sredstvo zloupotrebe pojedinih politickih grupacija. Kao sto su grupe i pojedinci pod okriljem laznog patriotizma cinili zlocine, tako se sada pod laznim antifasizmom napadaju neistomisljenici i ostvaruju politicki i drugi ciljevi. Da li je fasista svako ko se ne slaze sa Cankom i misli da je on budala?
    Pravi antifasiti se stide ovakvog "antifasizma".
  • 10.05.2012 22:37
    POVRATAK KLEROFASIZMA,USPROTIVIMO SE!

    Hajde stvarno da protestvujemo protiv ove odluke.

    KLEROFASIZAM=KLER(crkveni)+fasizam.
  • ivana

    10.05.2012 22:34
    hihihi
    jahaci magle...
  • Karamba

    10.05.2012 22:17
    Želeo bih da svet bude bez ratova, gladi i crkve.
  • 10.05.2012 21:56
    "Kakvi su to antifašisti iz kojih tolika mržnja isijava? Svašta ću još čuti"

    Pravi, bez kompromisa.
  • 10.05.2012 21:54
    "Данашњи антифашисти не помињу ништа против фашизма."

    Pa kako da ne. Tvoj je problem sto posecujes pogresne informativne kanale.

    "То су све углавном људи за Чанка који и сам себе сматра антифашистом."

    Pretpostavili bi ljudi da ces Canka da uglavis u antifasizam.Ali, opet gresis.

    "Један од таквих сматра да цркву треба тужити због црквеног звона."

    Remecenje mira gradana, buka. I to treba razmotriti. Da li bi drugacije mislio ako bi ja doneo zvono i lupao ga u tvojoj blizini? A zasto ne? E o tome se radi. O neravnopravnosti i nedoslednosti.


    Zakuvaj neku zaveru.Protiv Srba i pravoslavlja ako moze.Davno ne citasmo zabavnije bajke.
  • Тинејџер

    10.05.2012 21:53
    други део није све стало
    ? Зашто то одмах није тражио? Где човек одједном створи толике паре? Један ту хоће да тражи укидање веронауке у школама... Нико децу не тера да иду на веронауку већ им се даје да бирају између веронауке и грађанског. Нико никоме не намеће веру у школи него им пружају да их науче нешто више о вери која је већ дуже времена наша вера! Нећу даље да пишем јер вероватно на овом сајту нико ово неће ни читати јер су овде велика већина „антифашиста“. Само се запитајте да ли желите да вам једног дана дете призна да је педер или лезбејка? Ако да такође посетите на дуже време менталну установу мада за људе ваше сорте нема лека! И схватите већ једном да ви ништа слично немате са антифашистима који су учествовали у ослобађању нашег народа. Ти прави антифашисти су такође били патриоте и они би за вас данас вероватно били фашисти...
    Упамтите само да из генерације у генерацију све је више нас који размишљају другачије о вама. Исте те генерације би прве отишле на ратиште ако то икада буде потребно и исти ти људи које ви мрзите би први чували и вас и вашу породицу.
    И да још једно питање које ме већ дуже времена мучи: Објасните ми молим вас зашто је када сте ви Чанкови „антифашисти“ кречили град од натписа мржње шта је било од мржње на графиту генерала Ратка Младића? Да је човек осуђен па и да разумем. Докле год не докажу да је човек крив он је ХЕРОЈ. Многи ће рећи шта ти клинац знаш ниси тад ни рођен био али ето ја видим да њега обожава велика већина људи из Републике Српске па ко онда зна ако они не знају?!

    Поздрав свим српским патриотама!
  • 10.05.2012 21:38
    Тинејџер
    Срамотно је овакве људе називати антифашистима. Ја нисам фашиста али сам више пута називан тако јер сам ПАТРИОТА... Ја Хитлера не подржавам јер ми је изгинуло неколико чланова породице због њега и није ми нормално да га неко у потпуности подржава када је свакоме у овој држави неко убијен током тог рата. Хитлер можда није све грешио али када се све погледа није човек на кога треба неко да се угледа. Данашњи антифашисти не помињу ништа против фашизма. Данас је антифашиста неко ко подржава педере, распаравање државе, назива патриоте фашистима, прича против цркве итд. То су све углавном људи за Чанка који и сам себе сматра антифашистом. Сетите се само Чанкове антифашистичке шетње или како се то већ називало. Махало се барјацима дугиних боја и заставама Војводине. Човек који добије новчану казну коју не плаћа нормално је да ће добити затворску казну. Хиљаду динара један дан. Мени стварно није јасно шта вама ту није нормално. Небитно сада да ли је он вређао владику или било кога другог. Читам овде коментаре разноразних идиота (најблажа могућа реч за такве људе) који пљују максимално могуће не само по свештеницима него и по цркви и Богу. Један од таквих сматра да цркву треба тужити због црквеног звона... Да ли си ти бре нормалан?! После тога погледам и видим да је много више људи „лајковало“ коментар па исто питање постављам и вама? Слажем се да нису сви свештеници као што би требали да буду али није нормално да се вређа црква! Да је Зека „антифашиста“ вређао било кога и да је добио 100 000 којих није исплатио и да добије да робија 100 дана нико овде не би причао о томе. Ако се ви дивите оваквим људима ја не знам шта да вам кажем осим да одете на једну дужу посету менталној установи... Од те казне највероватније неће бити ништа јер ће Зекин колега „антифашиста“ Чанак отплатити тај дуг. Ако човек као што кажете није имао да плати казну одакле му сада паре да плаћа на рате? Зашто то одмах није тражио? Где човек одједном створи толике паре? Један ту хоће да тражи укидање веронауке у школама... Нико децу не тера да иду на веронауку већ им се даје да бирају између веронауке и грађанског. Нико никоме не намеће веру у школи него им пружају да их науче нешто више о вери која је већ дуже времена наша вера! Нећу даље да пишем јер вероватно на овом сајту нико ово неће ни читати јер су овде велика већина „антифашиста“. Само се запитајте да ли желите да вам једног дана дете призна да је педер или лезбејка? Ако да такође посетите на дуже време менталну установу мада за људе ваше сорте нема лека! И схватите већ једном да ви ништа слично немате са антифашистима који су учествовали у ослобађању нашег народа. Ти прави антифашисти су такође били патриоте и они би за вас данас вероватно били фашисти...
    Упамтите само да из генерације у генерацију све је више нас који размишљају другачије о вама. Исте те генерације би прве отишле на ратиште ако то икада буде потребно и исти ти људи које ви мрзите би први чували и вас и вашу породицу.
    И да још једно питање које ме већ дуже времена мучи: Објасните ми молим вас зашто је када сте ви Чанкови „антифашисти“ кречили град од натписа мржње шта је било од мржње на графиту генерала Ратка Младића? Да је човек осуђен па и да разумем. Докле год не докажу да је човек крив он је ХЕРОЈ. Многи ће рећи шта ти клинац знаш ниси тад ни рођен био али ето ја видим да њега обожава велика већина људи из Републике Српске па ко онда зна ако они не знају?!

    Поздрав свим српским патриотама!
  • 10.05.2012 21:29
    Kakvi su to antifašisti iz kojih tolika mržnja isijava? Svašta ću još čuti
  • Lusi NS

    10.05.2012 21:20
    @ Doca: uz dužno poštovanje,mislim da ste promašili temu.Uzgred, hvala što ste me podučili
    šta je fašizam, da nema likova poput Vas, ne bih znala, da se supa jede kašikom.
  • 10.05.2012 21:15
    "UA! - @ Severac Strašni
    Smrt fašizmu, k...c komunizmu!"

    Pitam se da li si naucio neku pesmicu iz osnovne.
    Meni je vas retarda stvarno zao.
    Vi ste osudeni na propast, svojevoljno.
  • UA!

    10.05.2012 20:56
    @ Severac Strašni
    Smrt fašizmu, k...c komunizmu!
  • nsnn

    10.05.2012 20:55
    e i mi novosadjani zahtevamo odstetu sto zbog vasih NEPRIMERENIH I NEOSNOVANIH lupetanja gluposti kako vam smeta zvucnik ISPRED vaseg poseda, sto po ni jednom zakonu ni u jednoj drzavi drage nam planete nase nemate pravo da se bunite sta se na JAVNOJ POVRSINI PORED VAS radi, mi novosadjani, tj. bar deo onaj koji je stojao u zmaj jovinoj smo takvim ponasanjem uskraceni da uzivamo u predivnim pesmama naseg Djoleta, ciji svaciji stih ima vise ljubavi i pravih vrednosti od svih vasih pricanja i verovanja koja sami poricete svaki dan

    e posto ste vi nas time duboko povredili i ostetili, zahtevamo da platite organizovanje jos jednog koncerta na istom mestu, sa ovog puta boljim ozvucenjem, a evo ako zelite da vam smanjimo troskove , dajemo vam slobodu da binu staviti u dvoriste svoje crkva, da ne placate zakup zemljista

    i umalo da zaboravim, juce sam se vrlo uznemerio kad ste u 11 uvece povodom jednog od milion svetaca koje (kao) postujete zvonili dok sam se ja spremao na spavanje, i zahtevam, pored ovog koncerta, da mi platite i odstetu u iznosu od 1 000 000 dinara zbog sprecavanja da imam preko potreban odmor i san
  • 10.05.2012 20:51
    @Doca
    Ocigledno je da Luci mnogo bolje od tebe razume kako je to biti na pravoj strani. Jer dok se ti budes spustao na kolena pred nekakvim spomenicima, pored tebe ce neopazeno proci novi ratni tenkovi, sve u ime nekakve odbrane, ili ce mozda jednostavno nekoga ubiti zato sto je razlicite boje koze...
  • Baw

    10.05.2012 20:37
    Banda sudska i crkvena
    Glupa drzava i glupi sudovi koji ne mogu nista kriminalcima pa su nasli da se izivljavaju na obicnom narodu...
  • 10.05.2012 20:28
    Predragi Dragana, ovakvu pravu drzavu sigurno necemo! I dabogda vas sve stigla pravda ove drzave za "krivicna dela", huliganstvo itd.
  • Doca

    10.05.2012 20:28
    Lusi Ns
    "Lusi Ns" jer znaš ti uopšte šta je antifašizam, jel znaš uopšte šta je fašizam i kako izgleda. Jedna od bitnih odlika fašizma je vređanje i ponižavanje drugog zbog njegovog života, dela, vere, nacije, položaja, društvenog statusa itd. Kakav je to antifašista koji vređa drugoga. Zloupotrebljava se naziv "antifašista" i sada svaki neki tamo lik se zove tim imenom iz razloga što je popularno. Antifašista danas u Srbiji gotovo i da nema, jer su pomrli i poginuli u drugom svetskom ratu. Antifašisti su oni borci iz drugog svetskog rata koji su u strašnim borbama oslobodili Srbiju i isterali iz zemlje one koji su ubijali u ime te ideologije izmedju ostalih i tvoje Novosadske Srbe, Jevreje i Rome u čuvenoj raciji. E to su antifašisti koji su nam oslobodili zemlju a ne neki tamo koji se samo tako prestavljaju i pritom bezobrazno vredjaju druge. Jer antifašizam, nije priča, nego delo. U našem slučaju treba da negujemo i čuvamo spomenike i da se uvek prisećamo i budemo ponosni što smo pripadali grupi naroda koja se odlučno suprostavila tom najvećem zlu.
    Pozdrav tebi.
  • Miro

    10.05.2012 20:19
    Malo je osudjen
    Mrznja vam je pomutila um,Vi svakako imate svoje verske poglavare,srpski sigurno nisu, pa ih u svojoj zemlji dizite u oblake, a nasih svestenika se okanite.
  • Булевар

    10.05.2012 20:16
    Баш ми жао, пропустиће Звезду
    Коначно једна лепа вест и надам се да ће се наставити хапшења издајника свога рода!
  • nemanja s

    10.05.2012 20:14
    Mozda je planirao da dotira tih milion dinara Zmajevim decjim igrama... da se premeste u Kamenicki park.
  • 10.05.2012 19:56
    @Zoltan
    Hocete da kazete da javni zivot treba da se razlikuje od NEjavnog?
    Sta onda traze sve one gole persone i najgori sljam ljudskog drustva na "sarenoj televiziji" i zasto nisu kaznjene zakonom?
  • ZiZu

    10.05.2012 19:51
    U protest ispred Vladičanskog dvora!!!!
  • Zoltan

    10.05.2012 19:49
    @Anonimus
    NE, ovo nije srednji vek i ovakvim osobama nije mesto u javnom životu - nekažnjeno.
  • Gorica

    10.05.2012 19:36
    Ima nade
    Najzad kriminalci idu u zatvor.
  • 10.05.2012 19:17
    @ Lusi NS- bravo!
    Ajde vi sto sto stavljate ovo pored lajka, da cujemo sta od toga nije istina??
  • ns

    10.05.2012 19:11
    pop je dokazao da istina boli!
  • 10.05.2012 18:53
    "To su krimosi koji ne mogu pobeći od pravde."

    U ovom slucaju , ti "krimosi" su tvoji antipodi.
  • Lusi Ns

    10.05.2012 18:47
    @ Nari:koje je to krivično delo Petakov počinio?
    Ukaljao ugled,ukaljanom Irineju, njega mi je više preko glave, više ga ima u novinama nego folk pevaljki.Ovakvog skandal majstora Novi Sad nikada nije imao.
    Popovi čine krivična dela, pozivali su na ratove, blagosiljali paravojne jedinice, skrivali ratne zločince, štitili pedofile u svojim redovima, tu je sudstvo zakazalo.
  • Zoran021

    10.05.2012 18:41
    Zeka
    I tako je Zeka postao prvi politički zatvorenik Borisa Tadića i SPC.Uz tebe sam Zeko!
  • 10.05.2012 18:41
    Ovo je srednji, a ne 21. vek!
    Smeta vam uvreda, a ne smeta vam sto se ti divni popovi voze u dzipovima dok ljudi i deca gladuju licemeri jedni!
  • ...i Bog da vas vidi...

    10.05.2012 18:37
    Eto, a da je mene isti vladika nazvao Bezelbubom, Sotoninim slugom ili kako god, to bi bilo prosto vršenje verske dužnosti... Prokletnik... Prokleta neka je i crkva koja skrnavi ime moje...

    vas Bog...
  • Pa da

    10.05.2012 18:22
    Kako ni jedan predizborni kandidat nije obećao ništa vezano za crkvu? Plaše se neobrazovanog naroda?
  • Hm

    10.05.2012 18:20
    Evo, mene vredja činjenica da se veronauka vratila u državne institucije. Koga da tužim? Državu? Pa da, i ministra prosvete koji je to dozvolio. I opet ništa popovima.
  • Zoky Boy

    10.05.2012 18:19
    Za kriminogene strukture
    Svi koji su počinili krivično delo moraju odležati svoju kaznu.
    To su krimosi koji ne mogu pobeći od pravde.
  • Zoltan

    10.05.2012 18:18
    Nije mi jasno kako pop može da koristi državne zakone kojima on ne polaže račune? Ako ja popa tužim on se nikada ne bi odazvao. Kako na njih ne važi onaj zakon po kojima hapse vidovite žene za prevaru a celu crkvu ignorišu za propovedanje vrlo sličnih laži? Pa provopvedanje agresije, netolerancije, ratnog huškanja, čitava priča oko pedofilije, NE PLAĆANJA POREZA NA PROMET, i recimo remećenje javnog reda i mira zvonjavom na crkvi? Hajde da tužimo crkvu što zvoni na zvona!
  • Evroslav

    10.05.2012 18:12
    Hahaha
    Pa zar ne treba da mu oprosti??? Zar to nije hriscanski?
  • Begečka nana

    10.05.2012 17:58
    @Markoni
    Nisi u pravu. Ceca je dobila manje. 180 dana, ALI kućnog pritvora.
    A za one koji brane popove i sudstvo, imam pitanje - kako komentarišu sudstvo koje pusti da slučajevi popovske pedofilije zastre? Mora da je i to pravna država koja odgovara popovima i ostaloj bagri, licemeri jedni!
  • nari

    10.05.2012 17:58
    Ovo nije u pitanju parnicni postupak, nego krivično delo i krivični postupak-i te pare koje su dosuđene da plati ne plaćaju se Irineju, nego u budžet ove države-prema tome ne vidim zašto bi neko bio povlašćen i zašto bi nekom bilo omogućeno da čini krivična dela bez kazne! Sad ćemo da vidimo da li država funkcioniše ili ne-da li je sudstvo nezavisno ili podložno uticaju političara!
  • 10.05.2012 17:43
    Goxy ,MiLena, jel vi stojite tamo u Jevrejskoj?
    Ko vam placa "fiziranje" nacisti?
  • ccc

    10.05.2012 17:27
    Dakle,
    saa je već nemoguće odrediti do koje je mere neko sposoban da se uljigavi...

    Uostalom, šta je u toj odrednici "jahač apokalipse" uvredljivo za dotičnog? Pa to je preblaga izjava...

    Duboko smo potonuli ako se zbog te dve reči pomenuti Petakov (ne znam ništa o čoveku inače) može strpati u ćeliju. To je dovoljno svedočanstvo o moći crkvenog klana i, nažalost, moram da priznam da su mi se debelo zgadili...

    Bahati i u svemu antihrišćanski lik - Irinej - i njegova pokorna svita ocrnili su svojim ponašanjem one pristojne i poštene sveštenike koji još postoje u ovoj zemlji...

    On je sramota za ovaj grad. Dokle će sedeti na toj poziciji i blamirati nas?
  • Ljuska bez kikirikija

    10.05.2012 17:19
    Onda su dosli popovi, pa lopovi....
  • Goxy

    10.05.2012 17:19
    Huligana odma u zatvor
    Ja bi mu dano bar 7-8 godina za to što je učinio.
    Ovde nema zakona, a o pravdi možete samo da sanjate.
  • MiLena

    10.05.2012 17:16
    Njzad pravda
    Bravo za Sud, vreme je da huligani idu iza brave.
    Da neće sada neki (kvazi)političari da menjaju sudske odluke?
    Sada ćemo videti da li je sud nezavistan ili je pod dirigentskom palicom stranaka koje su danas uhvaćene u izbornoj krađi?
  • dragan

    10.05.2012 17:15
    Stvarno mi pojedini ljudi nisu jasni-da li vi hoćete pravnu državu ili ne?!-Čovek je izvršio krivično delo UVREDE i za to je osuđen pravosnažnom presudom suda (znači dokazano je kriv)-dobio je kaznu od 100.000 dinara koju nije platio po pravosnažnosti presude, a za to mu je ostavljen određeni rok, i sada je ta kazna zamenjena kaznom zatvora od 100 dana (a sve u skladu sa važećim zakonom)-i ja ne vidim šta tu nekom nije jasno i u čemu je problem-samo zato što se radi o Z.Petakovu i Irineju?! Ako hoćemo pravnu državu onda su pravila ista za sve i nema dvostrukih aršina-ovo je sve po zakonu i ne vidim ko diže frku oko toga (ok-jasno je da advokat brani klijenta-ali je jako smešan njegov komentar kako je to visoka kazna za učinjeno delo-gsn. advokatu-pa bar vi znate zakon-klijent vam je osuđen na 100.000 dinara, a ako ne plati kaznu u datom roku svaka hiljada se zamenjuje jednim danom zatvora-piše vam u zakonu-pročitajte)!
  • -

    10.05.2012 16:59
    -
    a ozvucenje lajbaha nije smetalo vladikinim dvorima?
  • severac strašni

    10.05.2012 16:58
    ...
    sramota...pravda za Petakova! Smrt fašizmu, sloboda narodu!!!
  • Ivan

    10.05.2012 16:56
    Nago šta su?!
    nego šta su ako ne 4 jahača apokalipse?!
  • §

    10.05.2012 16:53
    Pa sta ce mu novcana odsteta, zar on nije svesteno lice liseno materijalnih poriva?

    Visoka je cena uvrede ovog privilegovanog gradanina sa bradom.
  • Terbo

    10.05.2012 16:50
    ...
    Kako hrišćanski od Irineja. Ipak je kinta jača od vere.
  • jatzans

    10.05.2012 16:49
    Bila bi mi čast odsedeti u zatvoru za takvo što. Betmeni-Hohštapleri belosvetski!
  • Dr Petrović

    10.05.2012 16:47
    Hrišćanski je:
    ( Ne branim izgrednika, ali moram da primetim da nešto tu ne valja u odnosu i stavu, fali nešto u duhovnoj celini )

    Ako te neko ošamari, okreni i drugi obraz.

    Ili: Oko za oko, zub za zub, biblijski, odnosno: "Nisam ja jahač apokalipse, nego si to ti".

    A ovako ispada: "Ja, taj i taj, mada sam Hrišćanin na svome poslu i u svojoj mantiji, nisam Hrišćanin ( namerno Velikim slovom ) na sudu. "

    Pa šta je to u pitanju? Sveštena lica se bave politikom, sude se, voze extra-luksuzni vozni park, naplaćuju krštenja, sahrane, parastose... sa jedne strane, a sa druge strane propovedaju Hrišćanstvo, gde se kaže da treba biti skroman i Bogougodan i to primerom pokazati.

    To je onda, u ovom slučaju, nastalo vladanje po dvojnoj ličnosti. Onda takvi dvojni ljudi nisu ni jedno ni drugo. E, to me brine kod sveštenih lica. Ako su oni takvi, kakvi smo tek mi ostali?



  • Jazz

    10.05.2012 16:37
    Preosetljivi episkop...sve mu smeta a on se u sve meša...
  • Klaus Kvasac

    10.05.2012 16:32
    "Presuda novosadskom antifašisti ..."
    Izvinite, kako se to postaje 'antifasista', to je neko zanimanje ili sta?
  • Gibanica

    10.05.2012 16:31
    Tražio je milion dinara zbog uvrede?! A, gde su tu hrišćanske vrline praštanja? Moš' misliti, uvredio se. Osetljiva duša.Kad mu zatreba milionče, on potegne parnicu zbog uvrede.
  • Petar

    10.05.2012 16:29
    Kako vlastima nije makar malo odvratno da presuđuju u korist bahatih popova u slučajevima protiv nas običnih građana koje ker nema za šta da ujede?
  • Očigledno

    10.05.2012 16:20
    Nema brige
    Zatvoriće Čanak dug..
  • Markoni

    10.05.2012 16:18
    Ceca i Jeca
    Pa Ceca je dobila malo vise... :)
  • 10.05.2012 16:17
    Kod nas kad neko kaže istinu odmah na*ebe.
  • Uki

    10.05.2012 16:17
    Zorane
    Izdrzi!!BANDO CRKVENA UAAA!!!!!!!!!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna